Da li vam treba rešenje prilagođeno vašem poslovanju a inače kreirano po principu rada velikih kompanija?
Za mnoga poslovanja, upravljanje celim nizom IT usluga je postalo skupo , kompleksno i neefikasno . Poslovanja svih veličina različitih delatnosti vide koje su sve prednosti premeštanja kancelarije u oblak i prepuštanja IT održavanja profesionalcima.
Kroz upravljanje uslugama, poslovanja mogu da vrše proveru IT troškova i tehnologije — kao npr. cloud, mreža i rešenja za podatke — fleksibilna i efikasna. Tako da poslovanja i IT lideri mogu da se fokusiraju na velike planove koji dodaju vrednost kompaniji.
Sada, za mnoge firme, upravljanje uslugama ima mnogo više smisla : Nova mala i srednja poslovanja mogu da dobiju Microsoft Office— a da to nije preterano skupo. Uprarivanje upravljanja uslugama sa softverom kao uslugom označava da poslovanje može da dostigne mnogo veći nivo produktivnosti. Postoji četiri načina kojima Office 365 i aplikacije bazirane na cloud-u pomažu poslovanju da postigne više:
1. Mogućnost saradnje
Jedna od funkcija Office-a 365 koja je namenjena saradnji je Groups, koja pomaže timu u okviru kompanije ili van nje, da rade bolje i produktivnije. Sektor za prodaju,npr. , ili multifunkcionalni tim koji ima pregled zajedničkog projekta , poseduje jednu destinaciju za deljenje fajlova i komunikaciju. Takođe vam je omogućeno da imate stalan kontakt sa klijentima i poslovnim partnerima, bilo gde da se nalazite u određenom trenutku. Takođe veoma značajna karakteristika pored uvida u projekat tima je i ta da svaki član tima može da učestvuje u izmeni tog istog projekta a da drugi uživo prate te izmene. Uz mogućnost izmena postoji i mogućnost komentarisanja dok su izmene u toku.Izmenjena verzija se automatski čuva na cloud-u. Bilo da se nalazite kod kuće ili putujete kolima a zaboravili ste kolegi da prosledite neki važan fajl, sada imate tu mogućnost, jer poslovni podaci su vam uvek na dohvat ruke.
2.Sigurnost podataka
Kao dodatak prednostima saradnje, firme koje koriste upravljanje uslugama sa Office-om 365, ne moraju brinuti o zaštiti važnih poslovnih podataka i podataka klijenata. Posedovanje cloud-a i konstantno automatsko čuvanje fajlova na cloud-u eliminiše potrebu za posedovanjem fizičke infrastrukture za backup podataka i oporavak od štete. Sačuvajte e-mail-ove, kontakte i dokumenta u cloud-u. Ograničite gubitak produktivnosti i podataka od strane računara, lopova, štete ili neke druge nepogodnosti. Microsoft Office 365 rešenja su sačuvana u Microsoft-ovim sigurnim centrima podataka.
3. Fleksibilnost
Kod određenih provajdera postoji mogućnost da deo poslovanja prebacite na cloud a deo da posluje lokalno kao i do sad. Ista je stvar i sa Office-om 365. Korisnici mogu da biraju žele li da koriste Office aplikacije samo u cloud okruženju, samo kao desktop aplikacije, ili polovično, deo poslovanja u cloud-u a deo lokalno tzv. hibridno okruženje. Npr. poslovni klijenti mogu neke zaposlene prebaciti na cloud a druge ne moraju iz nekih operativnih razloga. Mada naravno zbog svih prednosti koje cloud nudi, mnogo je produktivnije celokupno poslovanje obavljati preko cloud-a prvenstveno zbog lake pristupačnosti i dostupnosti
4.Mobilnost
Sa Office-om 365, zaposleni ne moraju biti u kancelariji kako bi pristupili podacima. Sa pristupom uvek i svuda, poslovanje može da računa na radnu produktivnost sa bilo koje lokacije — zahvaljujući konzistentnom i optimizovanom iskustvu putem PC-ja, mobilnih uređaja, i pretraživača. Čak i sa desktop verzijama, korisnici većinu posla mogu da odrade offline.