Hosting Vam je već poznat, baza u cloud-u, a aplikacija na desktopu, i to od 01.07.2015. pa do danas, kao i saradnja Datalaba i Telekoma, kojom se ova usluga diže na viši nivo i samim tim nudi značajna unapređenja.
Izlazak prve verzije PANTHEON-a nove generacije PANTHEON X , planiran je za 22.12.2015.godine.
Konferencija koja je održana 03. decembra u Belexpocentru, u saradnji Datalab-a i njegovog strateškog partneraTelekom-a, za cilj je imala predstavljanje usluge za bolju budućnost u računovodstvenom svetu.
Šta je ono što korisnici prvo pitaju kada je Cloud posredi?
Kao što i sami pretpostavljate, u pitanju je sigurnost važnih poslovnih podataka. Nekako taj cloud slabo ljudima uliva sigurnost, kao i bilo koji novitet.
NOVO= NE BAŠ TAKO POUZDANO DOK NE ISPITAMO DA LI JE NEKO DRUGI IMAO ISKUSTVA U KORIŠĆENJU
Što se Pantheona u Cloud-u tiče, direktor funkcije za mala i srednja preduzeća Borko Crnogorac je naglasio da Telekom Srbija garantuje pouzdanost skladištenja podataka i da korisnici mogu da budu sigurni da su njihovi podaci u Srbiji i da su im uvek dostupni. Reportažu sa konferencije možete videti OVDE.
Šta je to što Pantheon X razlikuje od prethodnih verzija?
Kada je u pitanju BRZINA RADA:
- Brže otvaranje obrazaca (najveći učinak kod sporih veza i kod pristupa na oblak)
- Brzina pojedinih vremenski zahtevnih operacija, nekoliko primera:
- Poboljšanje operacija na šifarnicima subjekata, idenata i vrste dokumenata.
- Optimizacija administratorske konzole.
- Obnova offline sinhronizacije podataka za POS (priprema za širu upotrebu (=novi OTOS)).
Kada se govori o POBOLJŠANJIMA, misli se na:
- Poboljšanja na modulu dokumentacija, koji omogućava skeniranje u PANTHEON, takođe bez eksternih aplikacija.
- U sve licence ugrađen vlastiti dokumentni /arhivski sistem, koji je posebno primeren za tesno povezivanje preduzeća sa računovodstvenim servisom ili internim računovodstvom.
- Novi, savremeni dizajn, prilagođen novom operativnom sistemu (Windows 10) i primeren za upotrebu na tabletu.
- Obnovljen interfejs i sistem autorizacija za lakše postavke prava i bržu proveru istih prava korisnika, kao i manje poteškoća prilikom nadogradnje.
- Mogućnost većeg izbora (multiselect) u PANTHEON (odeljenje, nosioci troškova, konto)
Ukoliko Vas zanimaju BITNIJA UBRZANJA I POBOLJŠANJA PO POJEDINAČNIM MODULIMA, možete ih videti OVDE. A ukoliko Vas zanima kakva je situacija što se licenci tiče usled uvođenja poboljšanja, novu licencnu i cenovnu politiku za PANTHEON možete pogledati OVDE. Promene stupaju na snagu sa 01.01.2016.godine.
Takođe na konferenciji je simuliran i proces između preduzeća i njegovog računovodstva u praksi, gde je predavač između ostalog bila i naša koleginica ERP Senior konsultant specijalista, Slavica Šimić. Ukoliko Vas interesuje kako je proces predstavljen pogledajte OVDE.