Da li Vam je potrebno nešto što bi vas izdvojilo iz većine a u isti mah unapredilo Vaše poslovanje?
Ukoliko je odgovor na ovo pitanje DA, ovaj tekst će Vam biti od velike pomoći. Nešto što se u današnjem vremenu javlja kao ogromna prednost u IT poslovanju je mogućnost obavljanja posla sa različitih lokacija. Bili Vi u kancelariji, udobno smešteni u svojoj dnevnoj sobi, ili na kafi sa prijateljima, imate mogućnost da svoj posao nosite sa sobom. Kako? Odgovor leži u najnovijem proizvodu Microsoft-a Office-u 365.
Office 365 je Vaša kancelarija u oblaku.
Izbegnite trošenje vremena i novca na pronalaženje novih tehnoloških rešenja, investiranjem u produktivno rešenje koje se razvija sa Vama i Vašim poslovanjem. Sa mogućnošću rada sa bilo koje lokacije, samo ste na nekoliko klikova odaljeni od svojih podataka, sastanaka, kao i kontakta sa saradnicima, sa bilo kog uređaja. Office 365 Vam obezbeđuje produktivnost koja doprinosi konstantnom napretku Vašeg poslovanja. Prestanite da brinete oko neočekivanih situacija koje mogu da se dese. Office 365 Vam nudi ugrađenu aktivnu zaštitu koja vodi računa o Vašem poslovanju i vodi brigu oko stvari koje mogu neočekivano da se dogode. Koristite e-poštu za biznis klasu putem programa Outlook, sarađujte na dokumentima i kreirajte i uređujte datoteke na telefonu, tablet uređaju ili računaru. Uz Office koji koristi tehnologiju oblaka, uvek imajte najnovije aplikacije, i datoteke koje su vam uvek ažurne. Sa 1TB cloud prostora imaćete svuda i uvek pristup Vašem poslu.
Stalno ažurirani alati
Nabavite poznate i najbolje alate , uvek ažurirane koji Vam omogućavaju efikasno obavljanje posla. Ažuriranja su automatski sinhronizovana Vašim Office aplikacijama tako da se nećete mučiti sa instaliranjem novije verzije Office-a ponovo.
Jednostavno skladištenje, sinhronizovanje i deljenje datoteka
U jednom trenutku radite na dokumentima sa kolegama u blizini vas, a sledećeg radite sa klijentima u inostranstvu na različitim datotekama. To možete postići bez problema pomoću sistema Office u oblaku, koji vam omogućava razne načine za skladištenje, organizaciju i deljenje datoteka sa osobama unutar i izvan organizacije. Takođe, nećete imati glavobolje zbog kontrole verzija. Vaše datoteke su uvek ažurirane, tako da svi mogu da pristupe najnovijoj verziji.
Unutrašnje i spoljno deljenje
Potrebno je da delite datoteke sa osobama u vašoj kompaniji kao i sa onima izvan nje. Pomoću sistema Office 365 možete efikasno da delite dokumente, a da ste i dalje u mogućnosti da kontrolišete ko može da vidi i uređuje svaku datoteku. Dokumente možete da kreirate i uređujete sa drugima, i to u realnom vremenu, čime se štedi na vremenu i održava sinhronizacija.
Pouzdanost i sigurnost
Vaše osoblje i podaci su vaši najvažniji resursi i zato, pošto uzimate Office 365 za svoje poslovne potrebe,
uz uslugu Office 365 sačuvana je bezbednost i sigurnost vaših podataka. To su vaši podaci. Vi ih posedujete. Vi ih kontrolišete. I na vama je da ih uzmete ako odlučite da napustite uslugu.
Pozovite nas za BESPLATNU procenu spremnosti za prelazak na Office 365 i zajedno ćemo utvrditi da li je vaša organizacija spremna za Office 365.