Sa sve više preduzeća koja koriste nove tehnologije kako bi unapredili svoje poslovanje i učinili ga produktivnijim, izuzetno je važno održati korak sa novim IT tehnologijama. Ukoliko imate problema da ispratite sve nove tehnologije ili jednostavno smatrate da niste dovoljno stručni, postoje profesionalci koji će taj teret poneti umesto Vas. Iskusan IT provajder koji će svojim znanjem i iskustvom Vaš IT podići na viši i napredjini nivo. Dok neke kompanije preferiraju interni IT sektor, mala i srednja preduzeća se sve više odlučuju za spoljašnjeg IT partnera, koji će smanjiti Vaše troškove i povećati Vašu produktivnost. Prvo i osnovno, veličina Vašeg preduzeća i obim poslovanja predstavlja ključni faktor u izboru IT podrške koja Vam je potrebna. Mala preduzeća najlešće nemaju svoj IT sektor pa tako nema potrebe za sveobuhvatnom obukom zaposlenih, već Vaš IT partner obavlja sav potreban posao. Ukoliko ipak imate zaposlene koji brinu o Vašim IT procesima, oni će proći određenu obuku i biće upoznati sa novim tehnologijama koje budu uvedene u Vaše poslovanje.
Sledeći tipovi tehničke podrške mogu biti od velike koristi za Vaše poslovanje:
Postavka mreže i administracija: Ukoliko imate manje od 50 zaposlenih, sigurno među njima nemate ljude koji bi stručno i efikasno mogli da održavaju Vašu mrežnu infrastukturu na dnevnoj bazi. U tom slučaju su Vam potrebne usluge iskusnog mrežnog administratora, kvalifikovanog i vrlo efikasnog da uz manje novca nego Vaš lični IT tim brine i održava Vaš sistem. Mrežna bezbednost: Vrlo važna i bitna stvar u svakom poslovanju, koja je najčešće veliki izazov za mala i srednja preduzeća. Ukoliko prepustite ovu brigu iskusnom IT partneru, garantujete mnogo veću sigurnost Vašem sistemu, koji će biti nadgledan i kontrolisan 24 sata, u cilju predviđanja i što bolje odbrane od svih pretnji. Vaš odbrambeni sistem biće ažuriran najnovijim zakrpama i softverima koji pomažu u prevenciji i sprečavanju svih nepredviđenih situacija i ugrožavanja sigurnosti Vaših podataka.
Desktop podrška krajnjem korisniku: Za mala preduzeća ovo može delovati kao skup i nepotreban vid podrške, ali je zapravo to neophodna stavka svakog ozbiljnog poslovanja i stvar koja Vam može ustedeti dosta vremena, zapravo novca. Ovaj vid proaktivne podrške omogućava Vašim zaposlenima da budu produktivniji i svu svoju koncentraciju usmere ka svojim primarnim zadacima, dok se u svakom trenutku možete osloniti na Vašeg IT partnera za svaki tehničke podrške.
Bekap podataka: Činjenica je da veliki broj preduzeća trpi ogromne gubitke zbog neažurnosti svojih kopija podataka. Obično se reaguje tek kada se problem desi umesto da se preventivno deluje. Preduzeća na bekap gledaju kao na skupu stavku sa kojom se retko hvataju u koštac. Međutim tek kada se desi neka nepredviđena situacija, dobijate jasnu sliku koliko zapravo svaki zastoj i prestanak rada košta. Vaš IT partner će svakodnevno ažurirati Vaše bekap baze tako da se rizik od zastoja svodi na minimum, a Vi štedite novac i opravdavate uloženi. Vaši podaci će biti sigurni na cloud serverima i biće Vam dostupni u svakom momentu. Cloud rešenja su najbolja za mala i srednja preduzeća zbog svoje efikasnosti jer su troškovi znatno manji nego kod drugih rešenja.
Email servisi: Većina malih preduzeća se oslanja na email komunikaciju sa korisnicima kao i tehničku podršku. Zato su email servisi jako bitna stavka u budžetu svakog preduzeća. IT partneri vam mogu pružiti uslugu održavanja, praćenja i filtriranja Vaših email servisa uz značajno niže troškove nego što su troškovi ulaganja u sopstvenu infrastrukturu. Najnovije tehnologije koje koriste doneće preko potrebnu sigurnost u Vaš posao.
Na kraju stavite na papir koliko Vas košta jedan dan zastoja. Pogledajte koliko Vaša konkurencija troši na IT. I uvek imajte na umu onu staru: „Bolje sprečiti nego lečiti“.
Ukoliko želite da saznate više o ovim temama, upravljivim servisima i unapređennju Vašeg poslovanja, Uridium tim profesionalaca Vam stoji na raspolaganju za svako pitanje i sugestiju.