Pantheon X

Pantheon X-nova generacija softvera

Pantheon X

Hosting Vam je već poznat, baza u cloud-u, a aplikacija na desktopu, i to od 01.07.2015. pa do danas, kao i saradnja Datalaba i Telekoma, kojom se ova usluga diže na viši nivo i samim tim nudi značajna unapređenja.

Izlazak prve verzije PANTHEON-a nove generacije PANTHEON X , planiran je za 22.12.2015.godine.

Konferencija koja je održana 03. decembra u Belexpocentru, u saradnji Datalab-a i njegovog strateškog partneraTelekom-a, za cilj je imala predstavljanje usluge za bolju budućnost u računovodstvenom svetu.

Šta je ono što korisnici prvo pitaju kada je Cloud posredi?

Kao što i sami pretpostavljate, u pitanju je sigurnost važnih poslovnih podataka. Nekako taj cloud slabo ljudima uliva sigurnost, kao i bilo koji novitet.

NOVO= NE BAŠ TAKO POUZDANO DOK NE ISPITAMO DA LI JE NEKO DRUGI IMAO ISKUSTVA U KORIŠĆENJU

Što se Pantheona u Cloud-u tiče, direktor funkcije za mala i srednja preduzeća Borko Crnogorac je naglasio da Telekom Srbija garantuje pouzdanost skladištenja podataka i da korisnici mogu da budu sigurni da su njihovi podaci u Srbiji i da su im uvek dostupni. Reportažu sa konferencije možete videti OVDE.

Šta je to što Pantheon X razlikuje od prethodnih verzija?

 

Kada je u pitanju BRZINA RADA:

  • Brže otvaranje obrazaca (najveći učinak kod sporih veza i kod pristupa na oblak)
  • Brzina pojedinih vremenski zahtevnih operacija, nekoliko primera:
  1. Poboljšanje operacija na šifarnicima subjekata, idenata i vrste dokumenata.
  2. Optimizacija administratorske konzole.
  3. Obnova offline sinhronizacije podataka za POS (priprema za širu upotrebu (=novi OTOS)).

Kada se govori o POBOLJŠANJIMA, misli se na:

  • Poboljšanja na modulu dokumentacija, koji omogućava skeniranje u PANTHEON, takođe bez eksternih aplikacija.
  • U sve licence ugrađen vlastiti dokumentni /arhivski sistem, koji je posebno primeren za tesno povezivanje preduzeća sa računovodstvenim servisom ili internim računovodstvom.
  • Novi, savremeni dizajn, prilagođen novom operativnom sistemu (Windows 10) i primeren za upotrebu na tabletu.
  • Obnovljen interfejs i sistem autorizacija za lakše postavke prava i bržu proveru istih prava korisnika, kao i manje poteškoća prilikom nadogradnje.
  • Mogućnost većeg izbora (multiselect) u PANTHEON (odeljenje, nosioci troškova, konto)

Ukoliko Vas zanimaju BITNIJA UBRZANJA I POBOLJŠANJA PO POJEDINAČNIM MODULIMA, možete ih videti OVDE. A ukoliko Vas zanima kakva je situacija što se licenci tiče usled uvođenja poboljšanja, novu licencnu i cenovnu politiku za PANTHEON možete pogledati OVDE. Promene stupaju na snagu sa 01.01.2016.godine.

Takođe na konferenciji je simuliran i proces između preduzeća i njegovog računovodstva u praksi, gde je predavač između ostalog bila i naša koleginica ERP Senior konsultant specijalista, Slavica Šimić. Ukoliko Vas interesuje kako je proces predstavljen pogledajte OVDE.

About the Author

Uridium je kompanija u privatnom vlasništvu osnovana 1994. godine sa ciljem unapređenja poslovanja upotrebom informacionih tehnologija. Uridium prodaje, uvodi i održava Pantheon kao vodeći ERP u regionu. Tokom prethodnih 10 godina, uspešno smo implementirali Pantheon u preko 100 preduzeća u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Pored ERP projekata, možemo se pohvaliti da smo uspešno uradili i preko 180 raznih IT projekata, od IP telefonije, IT infrastrukture do implementacije specifičnih poslovnih rešenja. Uridium trenutno zapošljava 12 profesionalaca, čije je radno iskustvo u implementaciji poslovnih rešenja preko 100 čovek godina.