Kako Vaše poslovanje raste i razvija se, normalan sled događaja je da kao vlasnik ili direktor firme potražite načine da uštedite novac na segmentima poslovanja na kojim je to moguće.
Kao rezultat potrage za načinima uštede, vrlo verovatno ćete pokušati da rešite i određene IT probleme kao i druge najčešće IT izazove koji svakodnevno usporavaju vaše poslovanje, i to ćete probati uz pomoć već postojećih resursa.
Ovo bi moglo da bude privremeno rešenje, ali vrlo brzo bi Vam se pojavila gomila drugih problema za koje kao firma niste pripremljeni.
Navešćemo Vam glavna 4 razloga zbog kojih vaše poslovanje treba da se osloni na IT podršku u vidu druge IT kompanije:
Usluge IT podrške i finansije
Jedan od najvećih izazova sa kojim ćete se suočiti tokom rešavanja IT problema u Vašoj firmi je iznos novca i vremena koje ćete utrošiti na pokušavanje rešavanja problema.
Ne samo da ćete konstantno morati da trenirate ljude kako bi bili u toku sa najnovijim tehnologijama, već ćete se takođe susresti sa troškovima kao što su nov hardver, zamena zastarelog hardvera, softver i još mnogo toga drugog.
Dobre vesti su međutim, da je obaveza koju sami sebi pravite tj. rešavanje IT problema, rešiva, i može se eliminisati vrlo lako. Outsource-ovana IT podrška će uspešno smanjiti sve troškove vašeg bavljenja IT problemima, i zameniti ih sa ugovorenom cenom koja nije podložna čestim promenama, tako da ćete u svakom trenutku biti upoznati sa iznosom novca koji izdvajate za usluge IT podrške.
IT podrška na daljinu
Još jedan problem koji se javlja kada pokušavate da budete sam svoj IT majstor je lokacijske prirode. IT problemi ne biraju kada će se pojaviti. Iskrsnu kad se najmanje nadate. Bili Vi na odmoru, poslovnom putu, kod kuće ili u firmi. Firma koja pruža usluge IT podrške nudi podršku na daljinu, pružajući Vam profesionalnu uslugu stručnjaka koji Vam u vrlo kratkom roku rešavaju veliki broj problema bez ikakvog zastoja u radu. Verujemo da suštinski postoje tri stvari koje su potrebne svakoj organizaciji – IT sistemi koji rade; brza i efikasna podrška; i najbolji mogući saveti u okviru IT-ja. Sve to nude upravljivi servisi.
Telefonska IT podrška
Vreme je takođe jedna od značajnih stavki, koje god poslovanje da je u pitanju. Problem se može javiti u bilo kom delu dana,bilo koji dan u nedelji i potrebno je da budete sigurni da te iste probleme možete vrlo brzo otkloniti. Sa uslugama IT podrške imate mogućnost telefonske podrške koja Vam nudi brzo rešavanje problema.
IT podrška na licu mesta i zastoj
Rešavanje problema na licu mesta mogu da dovedu do određenog zastoja u radu, koje dovodi do gubitka produktivnosti i rezultira izgubljenim prihodom. Sa IT podrškom, međutim, uvek imate na raspolaganju IT profesionalca koji će doći u Vašu firmu, ukoliko problem ne može biti rešen na daljinu i srediti probleme poput konfiguracije softvera, održavanja servera i drugo.
Kada ste u procesu razvoja poslovanja, efikasnost je uvek glavna stavka.Usluge IT podrške ne samo da će Vam otvoriti oči po pitanju IT problema sa kojim se Vaša firma suočava, već će postepeno omogućiti napredak, kao i organizaciju poslovanja.
Ukoliko želite da znate koji su to znaci koji Vam ukazuju na to da ste unajmili pogrešnog IT konsultanta pogledajte tekst:
8 znakova koji pokazuju da ste unajmili pogrešnog IT konsultanta
Ključne stvari na koje treba da obratite pažnju:
- IT podrška ne samo da će uštedeti novac Vašoj kompaniji, već će povećati i organizacionu efikasnost istovremeno.
- Utvrđivanje i rešavanje IT problema od strane Vaše firme je svakako moguće, ali predstavlja Sizifov posao s’ obzirom da je potrebno istovremeno i uspešno voditi poslovanje.
Usluge IT podrške mogu poslužiti kao odlično poslovno rešenje koje unapređuje efikasnost poslovanja.
Kako biste na pravi način uticali na smanjenje troškova u vašem poslovanju, predlažemo Vam da preuzmete vodič koji smo pripremili za Vas – Kako sniziti IT troškove?