Svaka promena u poslovanju može imati uticaj na IT potrebe, kao i na potrebe za IT uslugama. Važno je poznavati posao, troškove, primenu i razumeti uticaj promena. Ako kompanja menja svoj proizvodno-servisni miks to može uticati na značajne promene u IT transakcijama, softveru ili hardveru. Na primer, zbog promene u potražnji kompanija menja način prodaje od malog broja porudžbina sa velikim količinama na veliki broj porudžbina sa malim količinama. Takva promena umnogome utiče na proces proizvodnje, raspored rada, obradu narudžbina, distribuciju i troškove isporuke. Druge kompanije pojačavaju prodajne aktivnosti. Ovo vodi do velikog pritiska na CRM softver. Koji uticaj, ako ikakav, ovo ima na IT? Trebalo bi uvek imati na umu kod ovakvih promena i IT i način na koji IT može biti spreman za ovakve izazove umesto da bude iznenađen i nespreman za ove promene. U vreme previranja iznenađenja nisu dobra. Ipak, tada je najverovatnije da će iznenađenje da se desi.