softver

Kako je magija novogodišnje večeri zamalo uništena usled problema sa softverom?

softver

Alarm na Deda Mrazovoj aplikaciji- ,,Ko je bio dobar ove godine?’’ se oglasio više puta, a Deda Mraz nije mogao da shvati u čemu je tačno problem, iako je proverio dva puta je l’ sve u redu.

Moderna verzija njegove čuvene liste želja je trebala da bude organizovana po imenima, i da obezbedi mnogo više detalja uz pomoć novog softvera, ali je Deda imao problem. Ukoliko ne reši problem uskoro, novogodišnje veče i neće biti tako srećno. Bilo je kranje vreme da se pozove konjica (pomoć).

Deda Mraz je kontaktirao svoje pomoćnike, oni su ubrzo identifikovali problem, i pozvali Uridium podršku. Otvoren im je tiket, i za kratko vreme ih je kontaktirao Uridium konsultant.

Tiket Deda Mraza

Kroz par minuta, Deda Mraz je primio poziv na svom smartphone-u od našeg konsultanta.

Deda Mraz je bio ljubazno saslušan, i ispitan oko detalja problema. Konsultant je zamolio Dedu da mu omogući remote pristup njegovom laptopu, kako bi zajedno korak po korak rešili problem.

Kada je pristup bio omogućen, Dedi je ukazano na to šta je tačno pravilo problem, kako se ne bi ponavljalo, i problem je bio rešen u kratkom roku.

Takođe mu je ukazano na dodatne pogodnosti softvera koje bi mu omogućile brži i efikasniji pregled poklona u izradi, kao i povezanost softvera sa Office-om 365 koji bi mu u svakom trenutku pružio uvid u to na čemu rade njegovi pomoćnici, i omogućio online sastanke sa njima putem Skype-a for Business na kom god delu zemaljske kugle se nalazio u tom trenutku.

Mogao bi da komunicira sa svim svojim pomoćnicima odjednom, bez ikakvih problema, a ujedno i da ažurira izmenu statusa nekog deteta iz dobrog u loše, i to bi istog trenutka bilo vidljivo u njegovoj radionici na Severnom polu, kako bi pomoćnici znali da obustave izradu igračaka. Takođe bi Baba Mraz imala direktnu lokaciju svog muža isto putem Skype-a, kako bi znala kada je vreme za povratak kući, i pripremu toplog jela za umornog Deda Mraza.

Santa Claus reviews his flight plan for his Dec. 25 trek across the globe in the North American Aerospace Defense Command and U.S. Northern Command Current Operations Center Thursday, Sept. 26, 2013, at the NORAD and USNORTHCOM headquarters at Peterson Air Force, Colo. Santa’s visit today comes in advance of the commands' annual NORAD Tracks Santa outreach effort, which is expected to reach more than 20 million unique visitors on the www.noradsanta.org website.

Deda Mraz se zahvalio na rešenom problemu i pruženim savetima našoj podršci, i obećao da će Uridium nagraditi za pruženu pomoć i brzinu.

Jedva čekamo da vidimo šta će nas sačekati ispod jelke. 🙂

Što se rešenog problema tiče, imajte na umu da je Deda Mraz sada spreman za rad. Problem sa softverom više nema, i vrlo lako će ustanoviti ko je to bio dobar, a ko ne!

Tako da, bolje pripazite šta ste radili ove godine, Nova Godina se bliži, a Deda Mraz opremljen najnovijim tehnologijama stiže u Vaš grad.

P.S. Ukoliko Vas kopka 🙂 – Ne, Uridium konsultant nije tražio određene privilegije prilikom dodele poklona. Profesionalnost je ipak na prvom mestu.

 

 

About the Author

Uridium je kompanija u privatnom vlasništvu osnovana 1994. godine sa ciljem unapređenja poslovanja upotrebom informacionih tehnologija. Uridium prodaje, uvodi i održava Pantheon kao vodeći ERP u regionu. Tokom prethodnih 10 godina, uspešno smo implementirali Pantheon u preko 100 preduzeća u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Pored ERP projekata, možemo se pohvaliti da smo uspešno uradili i preko 180 raznih IT projekata, od IP telefonije, IT infrastrukture do implementacije specifičnih poslovnih rešenja. Uridium trenutno zapošljava 12 profesionalaca, čije je radno iskustvo u implementaciji poslovnih rešenja preko 100 čovek godina.