Svakome se desi da saradniku, kolegi ili klijentu pošalje e mail greškom. Prilikom sastavljanja mejla, greškom slučajno pritisnete dugme SEND, i kreće da Vas obuzima panika. Niste napisali sve što ste nameravali, zaboravili ste da stavite prilog mejla, ili ste se ipak predomislili oko slanja tog istog mejla.
Šta sad? Kako da popravite učinjeno?
Outlook za takve situacije nudi opciju Recall This Message. Ova opcija nudi brisanje već poslate poruke, tj. drugim rečima, ukoliko osoba kojoj ste poslali poruku nije pogledala sadržaj mejla, tj. nije je pročitala, Vi ovom opcijom imate priliku da tu istu poruku tj. e mail obrišete.
U nastavku možete videti korake procesa kojim možete to da uradite:
- U levom delu Outlook-a u delu za navigaciju odaberite folder Sent Items tj. Poslate stavke, zatim dva puta kliknite na mejl koji ste greškom poslali, kako bi se prikazao.
- Nakon što se otvorio poseban prozor sa sadržinom e mail-a, u delu sa alatkama u okviru opcije Actions, odaberite podopciju Recall This Message. Prikazano na slici ispod.
- U okviru prozora koji se otvori(sa slike ispod) je potrebno da čekirate opciju Delete unread copies of this message. Opciono možete da čekirate i Tell me if recall succeeds or fails for each recipient. Ona Vam omogućava da Vam stigne obaveštenje o tome da li je brisanje poslatog e mail-a bilo uspešno ili ne. Kada ste odabrali šta je potrebno, kliknite na OK.
- Zatvorite prozor e-mail-a.
Obaveštenje: Ukoliko ste čekirali opciju Tell me if recall succeeds or fails for each recipient, a onaj kome ste poslali mejl ga nije pročitao, taj e-mail će biti obrisan kod primaoca, a Vi ćete primiti obaveštenje o tome. Napomenuli bismo da se ova opcija odnosi na Outlook verzije-Outlook 2016, 2013, 2010 i 2007.
Ukoliko imate neki predlog, na koji način bi naši tektovi mogli da Vam pomognu u svakodnevnom radu u Office aplikacijama ili imate ideju za neki od narednih tekstova, pišite nam na kontakt@uridium.rs.
Takođe u našoj IT biblioteci možete pronaći velik broj upustava i vodiča koji Vam mogu dosta uštedeti vremena u radu sa Office aplikacijama.