Bolje, brže i lakše organizovanje poslovnih i privatnih beleški? OneNote predstavlja Vaš lični organizator.
U dosadašnjim uputstvima kao i vodičima smo se bavili konkretnim problemima i teme su uglavnom bile vezane za Outlook, Word, operativne sisteme, cloud tehnologiju ili IT generalno.
U ovom vodiču je akcenat stavljen na aplikaciju koja Vam značajno može poboljšati organizaciju kako poslovnih aktivnosti, tako i privatnih.
Samo neke od stvari koje možete uraditi uz pomoć OneNote-a su:
- Povezivanje taskova(zadataka) sa Outlook kalendarom
- Izdvajanje teksta sa slika unetih u OneNote
- Deljenje Vaših beleški sa drugim osobama direktno iz OneNote-a
- Importovanje audio i video zapisa
- Importovanje Excell tabela i grafikona…
U nastavku ćemo navesti jedan primer pametnog korišćenja OneNote aplikacije:
Već smo istakli dobru povezanost OneNote-a i Outlook-a, a u GIF-u ispod možete videti kako to izgleda na praktičnom primeru. Ukoliko u OneNote aplikaciji napravite određeni zadatak ili aktivnost koju treba da izvršite, ispred samog naziva aktivnosti možete postaviti crvenu zastavicu koju možete pronaći u okviru Home kartice, (Outlook tasks se zove) .
Šta to znači? To znači da za aktivnost sa zastavicom možete u Outlook-u napraviti podsetnik na nju.(Outlook tasks/Open task in Outlook).
Kako biste saznali mnogo više o funkcionalnostima OneNote aplikacije, preuzmite vodič sa slike ispod- OneNote za početnike.
Druga uputstva na različite teme možete videti u Uridium IT biblioteci.