Neverovatno je koliko kompanija plaća za usluge ili proizvode koje uopšte ne koriste. Telefonske linije, održavanje za softver koji nije implementiran, precenjen kapacitet hardvera zato što je bio planiran rast, dodatne licence za sosftver i podrška precenjenom broju korisnika. Jedna kompanije je bukvalno imala sobu punu softverskih alata koje nikada nisu instalirali, ali su uredno plaćali održavanje. Svakako je potrebno posvetiti neke vreme i resurse razumevanju onoga što imate i da se pobrinete da su računi i ugovori usaglašeni sa tim. Imate obavezu prema svojoj kompaniji da se postarate da sredstva trošite adekvatno.
Problem koji se prirodno javlja u ogromnom broju IT opreme, softvera i besplatnog i “besplatnog” softvera je u sledećem:
Kako kompanija može da zna koji softver koristi a koji ne?
Kako kompanija može da zna koji softver je apsolutno neophodna (i koji ima smisla plaćati i dalje), a koji softver nije neophodan i koji nema smisla plaćati?
Kako kompanija može da zna koji hardver je kupljen, a apsolutno se ne koristi za ono za šta je kupljen (čest primer su bekap rešenja, koja su kupljena i “u upotrebi” sam da bi, kada je stvarno potrebno, kompanija shvatila da nikada nisu adekvatno postavljeni i implementirani)?
Naša usluga upravljivih IT servisa daje odgovore upravo na ova i slična pitanja. Važno je napomenuti da dugoročno ova usluga pravi vrlo MERLJIVE uštede koje možemo ilustrovati u KONKRETNIM iznosima.
Javite se radi besplatne PROCENE vaše IT infrastrukture!