Semantika je važna. Skupo ne znači isto za svakoga.
Ako postoji prag za odobravanje dodatnih troškova onda bi za vas skupo značilo sve ono za šta je potrebno posebno odobrenje. Ovaj prag zavisi od odeljenja do odeljenja, od kompanije do kompanije.
Takođe, pomaže ako znate i ako je do kraja jasno šta u vašoj kompaniji znači luksuz, a šta opravdani trošak (neophodnost). Na primer, konsultanti su neophodnost u kompaniji koja veruje da vrednost koju donose konsultanti u specijalizovanoj oblasti vredi novca. Druga kompanija možda smatra da su konsultanti luksuz i umesto spoljnih saradnika koristiti interne resurse bez obzira da li su kvalifikovani ili ne za posao koji je u pitanju. Tokom napora za „stezanje kaiša“, potrebno je da se ponovo pogledaju definicije, politike i procedure da bi se postarali da podržavaju vaše napore za snižavanjem troškova. Još jedan primer je ažuriranje politika koje se tiču novih tehnologija kao što su iPhone, Blackberry telefoni i društvene mreže.
Poenta je da postoje vrlo jednostavni i efikasni načini da se utvrdi šta u IT-ju znači lukzus, a šta neophodnost. Proverite!